Friday 31 March 2017

सहयोगी मनकारी मेवाहाङ्मा आशिका

Image may contain: 1 person

आशिका मेवाहाङ् राइ

यिनि हुन Ashika Mewahang वहाँको उमेर लगभग २०-२२  मात्र होला, उहाको र मेरो परिचय सहिद गंगालाल राष्ट्रिय हृदय रोग केन्द्र हस्पिटलमा मिति २०७३ चैत्र ७  गते भएको थियो। त्यो दिन मेरो दाई भिम लिम्बू जीवन र मृत्युको दोसाँधमा घिटी घिटी अन्तिम श्वास लिई रहनु भएको थियो । डाक्टरहरुको सुझाप र सरसल्लाह बमोजिम वहाँलाई तुरुन्त ओपन हार्ड सर्जरी (अपेसन) गर्नु पर्ने भयो ।
अन्तिम श्वास घिटी घिटी, डाक्टरहरु आत्ती रहेको अवस्था, घडिको सुईले डिलो भैइसकेको सङकेत दिई रहेको, सबै तयारी भयो, डाक्टर ,पैसा, चाहिने समाग्री, दबै पानी, ब्लड पनि तर एउटा अन्तिम फ्रेस (ताजा) ब्लट जुगाड  भएन, मैले चिने जति र मेरो साथिहरुले चिने जति सबै साथिभाईहरुलाई AB+ve ब्लट खोज्न र दिन गुहार मागे मागियो तर बिडम्बना मिल्न सकेन, डाक्टरले अन्तिम बिकल्प दिन थाल्यो यदि फ्रेस ब्लड जुगार गरिएन भने सर्जरी मात्र होईन दाईको ज्यानै गुमाउनु पर्ने अन्तिम बिकल्प सुजाए म तनावमा तड्पिए तर मसंग आत्तिनु हतासिनु भन्दा अरु उपाय थिएन ।
यहि बखत यी बहिनि आशिका बहिनी मार्फत ४ जना मानव रुपी भगवानहरु दाईको पुनरजिवन प्राप्तिको निम्ति हाजिर हुनु भयो, आशिका बहिनी मार्फत उहाहरुको सहयोगले मेरो दाईले पुनरजन्म पाउनु भयो ।
यी बहिनीलाई क्रमश भोली पर्सि हुँदै दैनिक देख्न भेट्न थाले यहि हस्पिटलमा अनि सोधें किन बहिनी यहाँ दैनिक, उनको जवाफ सरल र सिम्पल यहाँ धेरै बिरामीहरु फ्रेस ब्लडको अभावमा आतुर हुन्छन सो म वहाँहरुलाई सहयोग गर्छु ।
हजारौ ब्याक्तिले सहयोगी संघ संस्थाको नाममा लाखौ अरबौ रकम हडपी रहेका छन तर यी बहिनी संग न संस्था न पैसा न कुनै कोष, वहांसंग छ त सिरिप दया र सहयोग मात्र ।
उहाको निस्वार्थ कार्य देखेर वहाँको कार्यलाई संस्थागत गरेर अझ सेवामुलक हुन सकोस भन्ने उदेश्यले मेरो हितैसी मित्र झिवा तिमाले तामाङ र मैले एउटा कोष (फण्ड) खडा गरि दिउन ताकी उहाले सहज र सरल तवरले काम गर्न सकुन भनी कोशिष गरिरहेका छौ । तपाईहरु पनि वहाँको कार्यलाई सकारात्मक ठान्नु हुन्छ भने हातेमालोमा सामेल हुनुहुन्छ भन्ने बिश्वास र अनुरोध गर्दछु ।

No comments:

Post a Comment